2014. augusztus 20., szerda

#TeamTypewriter

Üdv, népek!

Jelentem: megérkeztem, küldetés teljesítve.

Már hétfő délután hazaértem egy bizonyos, félig felvállalható állapotban és akartam is valami élménybeszámolót, vagy egyebet bejegyezni Nektek, de ledöntött a lábamról egy csúnya megfázás, torok – és egyéb gyulladás. C’est la vie. Csak annyit mondhatok, hogy nagyon-nagyon megérte elmenni és mindenkinek ajánlom, aki egy kicsit is szereti a zenét. (Bár édesanyám majdnem sírva fakadt, mikor meglátta a colour party után a fehér, zebrás pólómat, de mindent a cél érdekében.) Viszont mára csak egy kis üzenettel jövök, hogy aztán elmerülhessek a felvállalhatatlan mennyiségű zsebkendő-, és teatengerben.

Ez pedig a bejegyzés címében is megtalálható oldallal foglalkozik. Nemrégen indultak és lehetőséget kaptam rá, hogy én is részt vegyek az oldal életében, mint cikkíró. Ez egy izgalmas feladatkörnek ígérkezik. Tudjátok, hogy imádok elnyammogni bizonyos témákban és megvitatni azt úgy, hogy ne a kritikáktól – az oldal eredeti céljától – vegyem el a napokat. Az oldalnak van egy fb csoportja is, oda is be tudtok lépni és az írói életről elbeszélgetni. 

Az oldalt magát itt találhatjátok meg: #TeamTypewriter

Ez pedig a személyes bemutatkozásomC

Köszönöm, hogy meglátogatjátok! 


C.



Ó, és egy kis zene az egyik kedvenc előadómtól: 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése