2014. szeptember 21., vasárnap

Face to face#4 - Visszatérős poszt

Kedves buckalakók!


Sajnálom, hogy eddig elhúzódott ez az egész visszatérés ügy a Sziget után. Csak szánalmas, halandói indokokkal tudok jönni nektek magyarázatul, és egy masszív, hatalmas bocsánatkéréssel – instant szívbemarkoló tekintettel, természetesen. Remélem, hogy sikerül visszamásznom a kis szívetekbe és erősen próbálkozom is majd. 



Néhányan közületek tudja, hogy reálpályán vagyok az egyetemen. Ez azt jelenti, hogy nulla szabadidő, összehányt órarend és zéró tolarencia a humán tantárgyakkal szemben: csak fizika, mikrobiológia, kémia labor, fizika labor, géptani fizika és fogadott testvéreik.  

Egy nagyon kedves, viszonylag friss barátom hívta fel a figyelmem arra, hogy mennyire elhanyagoltalak titeket, úgyhogy neki egy masszív köszönöm jár a részemről, és ha esetleg vicces kedvemben leszek, itt megfogadom, hogy elárasztom kémiás viccekkel. (Menekülj!)

Mivel mostanában nem volt időm olvasni, ezért úgy gondoltam, hogy a következő pár napban hozok Nektek egy cikket. Már tervben volt, hogy írok egy ikercikket arról valakivel, hogy mi a különbség a blogos véleményírások között. Rögvest elmagyarázom: a kritikás oldalakon, ahol én jártam, ott a pontozós és részekre szedett értékelés volt az általános, és arra gondoltam, hogy valakit, aki így értékel, felkérek, hogy írjon egy cikket, hogy miért így csinálja - én pedig szintén elmondanám a saját részemről egy külön posztban.


Emellett úgy gondoltam, hogy jobb lenne, ha Ti mondanátok meg, hogy kit kérjek fel: Kit tartotok jónak a másik típusú kritikában? Ki jutott először eszetekbe, mikor felvetettem az ötletet? Kitől szeretnétek egy ilyen cikket olvasni? Ki volt fair veletek, amikor kritikát kaptatok tőle?

Adjátok meg saját kedvenceiteket, én pedig megteszem, ami tőlem telik!


Köszönöm a türelmeteket!


C.




U.i.: Nagyon örülök, hogy ennyire nyitottak voltatok a kollabbal szemben. A cikk után felteszem a mű elérhetőségét az oldalra, hogy legyen erőtök és időtök elfogyasztani, utána pedig már úgy olvasni a kritikát és az írói részt, hogy tudjátok, miről van szó. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése