2014. augusztus 12., kedd

Pihenés

Üdv, népek!

Most egy kis ideig pihenni fog az oldal, ugyanis kritikák gépelése helyett C - avagy én - Szigeten fogok csápolni Bastille, Macklemore, Imagine Dragons, Stromae és a többi nagymenő előtt. Remélem, néhányotok szintén kihasználja az adódó lehetőséget és valahol szórakozni fog! 
Lehetséges, hogy sikerül meggyőznöm Tyrát vagy esetleg a többi írót, akinek a műveit véleményeztem, hogy még néhány témával kapcsolatban gyártson nekünk cikkeket - őszintén szólva én mindig jól szórakozom Tyra stílusán, és egyetértően, bár kissé engedékenyebben hümmögök a véleményei során.

Ha ti is szívesen olvasnátok még néhány cikket, akkor nyomjatok az Egyetértek gombra, és én megteszem a tőlem telhetőt! 
Ha pedig mégsem, akkor köszönöm, hogy ezután és eddig is olvastatok, mert minden Elolvastam-nak, Nem értek egyet-nek és Egyetértek-nek egyaránt örültem!

Az oldal legközelebb tizenkilencedikén éled újra általam!

Jó múzsát mindenkinek, és kellemes szünetet erre a néhány napra!


C.



1 megjegyzés:

  1. Jó szórakozást! *nosztalgiázik egy sort a saját Iron Maidenen való szigetes csápolásairól*

    VálaszTörlés