2014. augusztus 31., vasárnap

Face to face #3 - Kollaboráció

Üdv, népek!


Láthatjátok jobb oldalt, hogy elindítottam egy szavazást egy kollabbal kapcsolatban. Felmerült a kis fejemben a dolog, hogy mi lenne, ha egy komoly műnél (az általános kritikám után) maga az író beszélgetne el veletek az írásának eszköztáráról? 
Működj együtt olyan emberekkel, akiktől tanulni tudsz!
Huh, ez most nagyon komolyan hangzik, de gondoljatok csak bele. A legtöbben az írói site-okon, blogokon szórakoztató irodalommal, limonádéval foglalkoztok, és az irodalomórákon kívül nem nagyon vesztek elő olyan művet, ami tele van nagy nevek által használt eszközökkel (ez most nagyon általánosító volt, ezért: akinek inge, ne vegye magára). És ki más tudna jobban beszélni róluk, mint az író maga? Persze, a könnyed hang megmaradna és nem egy utónyári iskolai előadást tervezünk. Még nem nagyon láttam ilyet másoknál (szóljatok, ha tévednék); én magam is youtbuberektől szedtem maga a collab ötletét, de szerintem izgalmasnak hangzik.
Már előtte is gondoltam arra, hogy meghívok egy írót és a kritika után elbeszélgetünk a történetéről/verséről, csak erre eddig nem adódott alkalom. Viszont most megtaláltam erre a megfelelő művet, és így Nektek is van lehetőségetek erre a kis játékra: Vajon mennyit fedeznétek fel magatoktól a műben?

Jelezzetek vissza, kommenteljetek, kérdezzetek! 
Az Író és én is várjuk a visszajelzéseteket, mielőtt belefognánk! 


C.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése