2014. július 29., kedd

Face to face #2

Sziasztok!

Közeledve az újabb kerek látogatószámhoz, gondoltam, hogy írok Nektek még egy Face to face-t. Őszintén szólva elég ijesztő, hogy már majdnem hatszázan jártatok itt. Bár én meg vagyok bizonyosodva arról, hogy ebből a számból négyszázszor én jártam az oldalon, hogy minden rendben van-e, és Tyra is pironkodva bevallott vagy száz alkalmat, de úgy gondolom, hogy akármennyien is vagytok itt/ akármennyit is olvastok el abból, amit írok, örülök annak, hogy rákattintotok a blogra és esélyt adtok a dolognak.

Remélem, hogy a stílussal is nagyjából ki vagytok békülve, bár hajlamos vagyok kissé többet beszélni arról, ami eszembe jut a történet kapcsán, mint magáról a sztoriról. Ez az én keresztem.:)

A további elképzelés szerint a többi novellát és regényt is a legjobb tudásom szerint fogom kritizálni Nektek, és mindhez tervezek további zenéket, képeket megosztani Veletek. Eddig még nem jeleztetek vissza negatívan az oldalról, de mint kritikus, tudom, hogy nem lehet minden ennyire rózsaszín, úgyhogy bármi gondolatotok, hozzáfűznivalótok van az oldalhoz, én várom az e-mailomra és akár ide a Cboxba is. Nem kell visszafogni magatokat, bírom a nyomást. ;)

Köszönöm, hogy ennyien voltatok itt!

Jó múzsát!


C.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése