2014. július 24., csütörtök

Pilot

Hölgyeim és Uraim!

A honlapot azért hoztam létre, hogy a kritika éhes írók enyhíthessék szenvedésüket. A véleményezés felkérés alapján történik. Ti elküldtök nekem egy néhány fejezetes történetet a hivatalos e-mail címemre, én arról írok egy igényes kritikát, amit ide feltöltök nektek egy bejegyzésben az iromány elérhetőségével együtt. Tehát ez lehet egy otthoni gép hátsó szerverén rejtegetett word/pdf dokumentum, vagy már valamelyik nagyobb történetmegosztós honlapon publikált regény/vers is, nem csak blog.
És hogy miért éri meg ez nektek? Ingyen reklám és kritika.
És hogy ez nekem miért éri meg? Nos, imádok olvasni és gondolkodni az olvasottakról. Mivel nyári szünet van, egyetem sincs, nem is dolgozom most, ezért annyi időm van, hogy nincs mivel eltöltenem.
Ha pedig az írásotok meggyőzött, hogy profi, akkor a létrehozott Dicsőségfal modulba kiteszem. 
Remélem, egy remek kis közösséget sikerül majd összekovácsolnunk együtt!

Addig is jó múzsát!

c.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése